Olimpíada cultural

OLIMPÍADA · CULTURAL ·
Image

Podran participar tots els grups de 5è de primària (i els seus alumnes) dels centres educatius de la comarca del Baix Camp.

Els centres educatius de fora de la comarca del Baix Camp (i els seus alumnes), podran participar amb invitació, sempre i quan hagin participat en alguna de les 4 darreres edicions de l’Olimpíada Escolar.

Modalitat individual

Sense cap limitació, on els alumnes de 5è d’EP podran presentar els seus treballs literaris i artístics.

Els centres educatius s’encarregaran de recollir totes les obres presentades pels alumnes i presentar-les al Consell Esportiu del Baix Camp abans del divendres 9 de febrer de 2024.

Modalitat grup classe

Els primers 26 grups classe que facin la inscripció correctament podran participar a la Fase Final de l'Olimpíada Cultural.

Fase final:

Pavelló Olímpic Municipal